reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Beata Bírová

Beata Bírová

Bloger 
  • Počet článkov:  46
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Každý má svoj vlastný príbeh. Zoznam autorových rubrík:  Zo životaJa a hudbaZ medicínskej pôdySrdcové záležitostiZamyslime sa ..IrelandSúkromnéNezaradené

reklama

Súkromné

Aj upratovanie má svoje čaro

Beata Bírová

Aj upratovanie má svoje čaro

Aj upratovanie má niekedy svoje čaro. Vtedy keď pri ňom nájdete spomienky. Spomienky na detstvo zachytené v obrázkoch, starých zošitoch alebo v obaloch od žuvačiek Pedro. Starý zošit od starej mamy, v ktorom sú ešte jej poznámky zo zdravotnej školy a vaše čmáranice.

  • 21. nov 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 271x
  • 2
Všetko je pominuteľné

Beata Bírová

Všetko je pominuteľné

Narodila sa ako druhorodená a zo strany určitých členov rodiny to občas tak pociťovala. Aj keby bola chlapec asi by sa tým nič nezmenilo, lebo nebola prvorodená. Na rodinných stretnutiach sa vždy spomínalo to, ako stále plakala, aj keď mala už dvadsať rokov a možno aj keď bude mať štyridsať, vždy sa nájde niekto, kto jej to pripomenie.

  • 25. okt 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 15
Mamkina dlaň

Beata Bírová

Mamkina dlaň

Malá detská rúčka ukrytá vo veľkej teplej dlani. Ako to už bolo dávno...ale aj dnes pre mňa tvoja dlaň znamená návrat do detstva a pocit bezpečia.

  • 13. jún 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 2
Obavy z psychológov a psychiatrov

Beata Bírová

Obavy z psychológov a psychiatrov

Ako sa dozvedáme na psychologickej propedeutike, ešte stále v dnešnej spoločnosti pretrvávajú zábrany ísť k psychológovi resp. psychiatrovi. Aj keď sa čoraz častejšie objavujú v médiách psychologické poradne, kde im napíšete o svojom probléme, nemusíte sa ani podpísať a za pár týždňov sa dočkáte odpovede, ísť za ním osobne ? To radšej nie. Takto všetko prebehne v tichosti a tajnosti, nik sa nedozvie, že ste to práve vy,kto žiadal radu o pomoc. A to je to hlavné, nedozvie sa to nik.

  • 24. mar 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 23
Sila ukrytá v každom z nás

Beata Bírová

Sila ukrytá v každom z nás

Neviem, či sa mi podarí slovami vyjadriť presne to o čom chcem písať, ale pokúsim sa. Keď som raz v noci prepínala rádio, zastavila som sa pri jednej relácii, kde bol telefonický vstup. S moderátorkou tam bol prítomný ešte nejaký terapeut, ale nespomínam si presne. Volala pani na dôchodku, ktorá má tri dospelé, rozvedené deti. Dcéra ma ťažkú formu ekzému, ktorý jej okrem tela zjazvil hlavne dušu. Jeden syn má schizofréniu a druhý trpí tiež nejakou psychickou poruchou.

  • 17. mar 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 1
reklama
Veľký deň môjho brata

Beata Bírová

Veľký deň môjho brata

Ako tam včera stál môj brat, medzi ostatnými absolventmi na pódiu, mala som chuť sa postaviť a z plných pľúc zakričať : " vidíte, toto je môj brat !"

  • 7. júl 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 1
Dieťatko v kočíku

Beata Bírová

Dieťatko v kočíku

V poslednej dobe mám pocit, že sa všetky moje predstavy o úspešnej budúcnosti lekárky rúcajú ako domček z karát. Dostala som sa to ťažkej situácie, ktorú by som nepriala ani tomu najhoršiemu nepriateľovi.

  • 10. jún 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 12
Prázdniny u starej mamy.

Beata Bírová

Prázdniny u starej mamy.

Pomaly sa blíži čas prázdnin a deti sa prediehajú kto pojde s rodičmi najďalej k moru, alebo kto bude mať viac exotickejšiu dovolenku. Aj ja som bola dieťa a nevedela som sa dočkať prázdnin, ale tie sme často trávili doma, pretože rodičia si nemohli dovoliť aby sme každý rok niekam chodili.

  • 9. jún 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 2
Obyčajná fľaša.

Beata Bírová

Obyčajná fľaša.

Včera v metre to bolo ako každý iný deň. Ľudia buď čítali , alebo znudene čumeli do blba. Keď sa priestor , kde sa stálo vyprázdnil, zrazu sa tam objavila fľaša.

  • 26. máj 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 0
Kam až siaha ľudská zloba ?

Beata Bírová

Kam až siaha ľudská zloba ?

Túto nedeľu sa konala tichá spomienka na obete AIDS. Aj ja som si spomenula, ale skor na niečo iné.

  • 19. máj 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 18
reklama
Policajti na zebre...,alebo ako mi to tentokrát prešlo.

Beata Bírová

Policajti na zebre...,alebo ako mi to tentokrát prešlo.

Stretnúť policajtov na prechode a takmer vycálovať 200 kč zato, že ste neprešli cez prechod sa nestáva každý deň....a predsa...

  • 16. máj 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 11
Má sa človek báť staroby ?

Beata Bírová

Má sa človek báť staroby ?

...čoraz častejšie mám pocit, že staroba, hlavne posledné roky života sú pre človeka len utrpením...stačí vojsť do nejaké do doliečovacieho ústavu a zrazu mám strach, že keď moji rodičia zostarnú, keď zostarnem ja....všetci tam skončíme...

  • 12. máj 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 5
Keď zomrie mladý človek

Beata Bírová

Keď zomrie mladý človek

Smrť je strašná sama o sebe. Ale keď sa jej obeťou stane mladý človek je to o to strašnejšie....a ja sa pýtam prečo..?!!..bohužiaľ odpoveď nenachádzam...

  • 9. máj 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 102x
  • 28
reklama
SkryťZatvoriť reklamu