reklama

Írsko mojim pohľadom (časť prvá)

Keď sa povie Írsko, prvé čo mi napadne je dážď, vietor, ovce a kravy, farmári s neodolateľnou vôňou hnoja. Ale táto krajina má svoje čaro, hlavne vidiek, kde som strávila posledný rok. Ponúkam vám pár svojich amatérskych obrázkov.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (5)



Obrázok blogu

 
 . ..takže posledný rok som strávila na juhozápade Írska.... 
 
 

Obrázok blogu



...kde bola obloha málokedy jasná......


Obrázok blogu



...väčšinou bola zatiahnutá...


Obrázok blogu



.....istý čas som bývala na samote....


Obrázok blogu



.....obklopená ovcami.....


Obrázok blogu



. .... a ovečkami......



Obrázok blogu



......stavbami ktoré ma preniesli do minulosti....


Obrázok blogu



.....kvetinami, ktoré mi pripomenuli domov.....


Obrázok blogu



....a oceánom, ktorý mi pripomínal ako som ďaleko......


Obrázok blogu



.....záchranné koleso, ktoré občas potrebuje každý z nás.....


Obrázok blogu



.......keď svieti slnko, hneď je svet krajší.....




....

Obrázok blogu



.....no niekomu už nebolo pomoci....

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
Obrázok blogu



.....posledná stanica niektorých rybárov.....


Obrázok blogu



.....a maják nádeje.....













Beata Bírová

Beata Bírová

Bloger 
  • Počet článkov:  46
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Každý má svoj vlastný príbeh. Zoznam autorových rubrík:  Zo životaJa a hudbaZ medicínskej pôdySrdcové záležitostiZamyslime sa ..IrelandSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

88 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu