reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Beata Bírová

Beata Bírová

Bloger 
  • Počet článkov:  46
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Každý má svoj vlastný príbeh. Zoznam autorových rubrík:  Zo životaJa a hudbaZ medicínskej pôdySrdcové záležitostiZamyslime sa ..IrelandSúkromnéNezaradené

reklama

Ja a hudba

Sedím za klavírom a je mi dobre

Beata Bírová

Sedím za klavírom a je mi dobre

Ten pocit ktorý prežívam vždy, keď otvorím klavír a sadám si zaň , sa nedá opísať. Je to vlastne stále to isté, otvoríš, sadneš a ide sa na to...ale predsa zakaždým je to niečo nové.

  • 29. jún 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 338x
  • 4
Ako som začala boj s tremou ( II.)

Beata Bírová

Ako som začala boj s tremou ( II.)

Myslela som, že tentokrát to už bude iné....bolo, ale nie tak ako som si predstavovala a mám pocit, že tento boj nemožem nikdy vyhrať ....

  • 3. máj 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 9
Ako som začala boj s trémou ( I.)

Beata Bírová

Ako som začala boj s trémou ( I.)

A sme doma....pomyslela som si. Všetko ako predtým, nič sa nezmenilo...ruky som mala ako ľad, srdce mi splašene bilo...chcela som si zmerať pulz, ale bolo to zbytočné, lebo pod 100/min by som sa nedostala. Nevedela som sa dočkať, kedy už zaznie : " a teraz poprosím Beu, aby nám zahrala "...

  • 29. apr 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 3
reklama
SkryťZatvoriť reklamu