reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Beata Bírová

Beata Bírová

Bloger 
  • Počet článkov:  46
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Každý má svoj vlastný príbeh. Zoznam autorových rubrík:  Zo životaJa a hudbaZ medicínskej pôdySrdcové záležitostiZamyslime sa ..IrelandSúkromnéNezaradené

reklama

Z medicínskej pôdy

Aj zo skúšky sa dá vyletieť bez potupy

Beata Bírová

Aj zo skúšky sa dá vyletieť bez potupy

Po mojich skúsenostiach so skúšajúcimi na predchádzajúcej fakulte som mala pocit, že skúška, či už zložená úspešne alebo neúspešne je vždy spojená s výrokmi, ktoré vám na sebavedomí nepridajú.

  • 1. mar 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 178x
  • 13
Čo je správne ?

Beata Bírová

Čo je správne ?

Trochu mám obavy uverejniť tento článok, aby sa voči mne nerozpútala vlna kritiky, pretože sa jedná o citlivú tému. Ale budem sa snažiť :) Na chodbe sa zhovárali medici. Asi to malo vyznieť ako vtip, ale ono to zase tak vtipné nebolo. Pacient s popáleninami 80% rozsahu tela. Kam mu zaviesť kanylu s výživou ? Keď našli správne riešenie , smiali sa na tom, že pacient určite lekárovi poďakuje za záchranu života . Haha..

  • 29. nov 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 057x
  • 19
Budúce mamičky a budúci oteckovia

Beata Bírová

Budúce mamičky a budúci oteckovia

Dnes na predmete praktické lekárstvo sme mali merať fyziologické funkcie ako tlak, pulz, dýchanie atď. Ale väčšina z nás objavila v učebni niečo oveľa zaujímavjšie. Bola to detská nemocničná postieľka a v nej bábätko.

  • 31. okt 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 020x
  • 5
Môj prvý odber

Beata Bírová

Môj prvý odber

Dnes je pre mňa významný deń, lebo som prý krát odoberala krv. Konečne sa výuka posunula trochu ďalej a od samých biflovačiek sa dostávame aj k praktickým veciam.

  • 13. okt 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 766x
  • 10
Dva roky v živote medika

Beata Bírová

Dva roky v živote medika

Včera sa konečne pre mňa začali prádzniny po dvoch rokoch driny. A tak ako som večer zaľahla do postele, začala som sumarizivať udalosti uplynulých mesiacov...

  • 28. jún 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 6 243x
  • 22
reklama
SkryťZatvoriť reklamu